UniCarriers PL

Оформити заявку

Варіації моделей і характеристики

Моделі PLL PLE PLP PMR
Центр завантаження, мм 600 600 600 600
Міжстелажний проліт, мм 2 111 2 107 2 300 2 245
Тип палива Електро Електро Електро Електро
Вантажопідйомність, кг 1 800 1 800 2 000 2 000
Висота підйому, мм 120 730 120 120

Сімейство повідкових візків UniCarriers PL включає в себе різні моделі вантажопідйомністю від 1,45 до 2 тон. Сфера застосування електричних повідкових самохідних візків UniCarriers це, в основному, дистрибуція і виробництво, розвантаження і завантаження автомобілів, магазинний транспорт. Компактні розміри і висока маневреність роблять ці візки ідеальним вибором для роботи в обмеженому просторі. Ширина візків PLL усього 660 мм.

У візках UniCarriers PL використовується запатентована 4-х опорна конструкція, що значно збільшує стійкість, особливо на нерівних підлогах (2 вантажні опори, 1 привід та 1 підтримуюче колесо), при цьому візки надійні та ергономічні. Частиною цієї продуманої конструкції є зміщена вправо рукоятка управління, поєднана безпосередньо з ведучим колесом, яка дозволяє оператору управляти візком швидше та безпечніше, а також покращує видимість при роботі з високими палетами.

Гнучке (рухоме) з'єднання блоку двигуна і шасі, а також рухоме з'єднання вантажних вил і шасі дозволяє завжди мати повне зчеплення з підлогою. Така конструкція значно знижує зношування всіх коліс і збільшує безпеку використання (швидше й ефективніше гальмує, краще керується). Тяговий електродвигун 3-х фазний працює на змінному струмі (AC).

Струм електромагнітним способом вводиться в ротор, це означає, що AC двигун не потребує вузлів, які необхідні DC двигуну, щоб передати струм від ротора до статора: вуглецеві щітки. AC двигуни вимагають менш регулярного обслуговування, ніж DC двигуни.
AC двигун більш ефективний та надійний, і може забезпечити більше потужності при однакових розмірах двигуна. Неперевершена потужність і крутний момент, простота конструкції двигуна та більш ефективне відновлення енергії під час гальмування є ключовими аспектами, які роблять систему AC кращою, ніж DC.

Електричне гальмування виникає в основному в момент відпускання педалі акселератора та під час зміни напрямку руху. Контролер фіксує запит на зупинку або вповільнення і створює зворотну силу в двигуні. По суті, двигун стає генератором і посилає струм у напрямку, протилежному АКБ для рекуперації. У порівнянні з DC, технологія AC дозволяє значно поліпшити відновлення енергії АКБ - більше енергії повертається в батарею.

Вся складська техніка UniCarriers розроблена для роботи на прохолодному складі (від 1 °С). Також доступні модифікації «Cold Store Heavy Duty» для роботи в морозильних камерах до -35 °С.

Доступ по ПІН-коду - у борткомп’ютері можна зареєструвати 100 ПІН-кодів для кожного оператора. Таким чином, тільки оператори, що мають допуск та відповідні навички, можуть експлуатувати візок, що виключає несанкціоноване використання сторонніми особами. Більш того, ведеться журнал статистики використання останніх 30 сесій роботи візка, що дозволяє завжди знати, який оператор працював з нею, коли, і протягом якого часу (окремий облік годин для кожного оператора). Додатково можна встановити датчики удару, тоді в разі пошкодження техніки можна буде дізнатися, який саме оператор це зробив.

Кожен ПІН-код можна «прив'язати» до одного з чотирьох профілів оператора. У кожному профілі можна встановити індивідуальні налаштування продуктивності для різних груп операторів.
Режим обмеження швидкості «Creep speed».

Система бортової діагностики «B.I.T.E.» (Built In Test Equipment), яка дозволяє обслуговувати візок без застосування зовнішніх електронних пристроїв або ноутбука. Ведеться журнал помилок та основних параметрів роботи, включаючи журнал температур основних вузлів. За допомогою B.I.T.E. сервісний інженер або інженер підприємства може налаштовувати параметри роботи візка. Також можна подивитися показники датчиків у реальному часі під час роботи.

Функція автоматичного відключення - в разі простоювання, техніка переходить у режим очікування, а ще через деякий час повністю вимикається, що виключає розряд тягової батареї, якщо візок забули вимкнути.

Оформити заявку